Air swimmers

Soms komt er wel eens iets ongelooflijk leuks voorbij op het internet, dingen die ik vaker met jullie zou willen delen. Het filmpje wat ik tegen kwam over ‘air swimmers’ is daar één van. Kijk, en geniet:

Deze geweldige vissen zijn bestuurbaar een ‘zwemmen’ rond in de lucht. Leuk voor tijdens een (kinder)feestje, als je ergens op bezoek gaat of gewoon voor de grap in de achtertuin -of binnen natuurlijk-. Ik zag toevallig dat deze vissen gewoon te koop zijn in Nederland.

Zijn ze niet onwijs gaaf?

2 thoughts on “Air swimmers

  1. Regina

    Wow, wat ontzettend gaaf ziet dat eruit! Maar zal vast prijzig zijn?
    Je had een reactie geplaatst op mijn blog over beschilderde bekers (eigenlijk mijn oude blog). Ja, ze zijn met de hand afwasbaar. Officieel kun je ze ook in de afwasmachine doen, maar praktijk wijst uit dat de porseleinverf er dan op een gegeven moment afgaat. Maar met de hand afwassen gaat prima!

    Reply
    1. veraw Post author

      Ik heb gespiekt en ze zijn zo’n 30 euro.

      Bedankt voor de informatie, heb trouwens je nieuwe blog ook bekeken, leuk! (en ik weet wat ik voor mijn verjaardag ga vragen, haha)

      Reply

Leave a Reply

