The shoebox

Een klein huisje om in te leven, HEERLIJK, je hebt weinig huishouden en je bent gelukkiger! Gelukkiger? Jazeker, het schijnt dat je meer geluk voelt als je minder hebt, en hoe meer je hebt: hoe meer je wilt, en hoe verwender je zal worden. Dat is precies de reden dat ik al tijden bezig ben met zo min mogelijk nieuwe spullen kopen (is lastig, ze sluipen gewoon naar binnen, geen idee hoe het kan!) en zo veel mogelijk weggooien en weg geven. Mijn huisje is in tijden niet zo netjes en opgeruimd geweest, dus het heeft in ieder geval geholpen.

Al eerder schreef ik over een heel klein huisje, maar nu kwam ik nog zo’n aandoenlijke ‘schoenendoos’ tegen, zo leuk:

shoebox4

shoebox2

shoebox3

shoebox
Wat me verbaasd is hoe leuk dit huisje is ingericht, zó gezellig. Zou je hier ook graag willen wonen, of heb je liever een kasteel voor jezelf alleen?

bron: tinyhouseswoon.com/the-shoebox/

Leave a Reply

