Even tussendoor: een schattig filmpje

Van mijn lieve vriendje Timo! Het is echt zo’n gezellig vogeltje. Timo woont sinds november bij me en hij voelt zich al helemaal thuis. Vandaag had ik een goed gesprek met hem.

Ook is dit gelijk de lanchering van mijn YouTube kanaal, omdat ik ook graag wil gaan video bloggen. Binnenkort zal het eerste ‘echte’ filmpje online komen, waarin ik een product recenseer. Voor mij is het erg spannend en ik hoop dat jullie het leuk vinden om naar te kijken. Als je benieuwd bent, voel je vrij om jezelf alvast te abonneren op mijn kanaal!

One thought on “Even tussendoor: een schattig filmpje

Leave a Reply

