Recensie: Pixum canvas doek

Weet jij al wat je je lover wilt geven voor valentijnsdag? Hier heb je alvast een heel leuk idee!

Een tijdje geleden kreeg ik de vraag of ik een recensie wilde schrijven voor Pixum, over een canvas doek. Natuurlijk wilde ik dat doen. Zo gezegd zo gedaan, en ik bestelde op eerste kerstdag een canvasdoek van 20×30 voor €17,99.

Zeer spoedig kreeg ik het bovenstaande mooie pakketje binnen, een stevige kartonnen verpakking geadresseerd aan ondergetekende. En wat kan je dag beter maken dan een pakketje op de mat? Over de verzending ben ik zeer tevreden: ik kreeg mijn pakket ondanks de drukte rondom kerst erg snel!

Dan ga ik door naar het doek zelf. De maat vond ik erg schattig, helaas kreeg ik niet de mogelijkheid om een grote te bestellen. Maar de foto zag er goed uit. De kleuren vind ik erg mooi en het canvas zit stevig om de lijst heen.

Helaas heeft elk product wel een nadeel, en dat was voor dit doek de extra’s. Ik kreeg een paar extra hoekjes bij het pakket met een uitleg hoe ik het zou moeten doen, maar ondanks dat heb ik mijn doek nog steeds geen plekje gegeven. Misschien is het omdat ik heel erg onhandig ben -het ligt ook gewoon aan mij hoor- maar misschien had ik mijn foto al lang opgehangen als de houtjes er niet bij zaten.

Al met al: Over pixum ben ik erg tevreden. De website is erg overzichtelijk en ook de prijzen zijn duidelijk aangegeven. Je kan je eigen foto makkelijk uploaden en eigenlijk is heel de website gebruikersvriendelijk. Mijn complimenten!

 

3 thoughts on “Recensie: Pixum canvas doek

Leave a Reply

