Sans-online blog challenge (ook jullie kunnen winnen!)

Veel blogjes over beauty en fashion zullen jullie niet voorbij zien komen op deze blog, maar een uitdaging ga ik heel graag aan! Laatst las ik bij een collega blogger over de sans-online challenge. Sans-online is een webshop met een erg leuke kleding collectie voor zowel mannen als vrouwen.

De challenge houdt in dat je een blogpost schrijft over Sans-online, waarin je een link en een collage verwerkt. Hier kun je meer info vinden over de blogger actie, als je zelf ook mee wilt doen. Hierbij is het de bedoeling dat je je creativiteit de vrije loop geeft.

Daarom heb ik dus bedacht dat ALS ik win, ik mijn prijs graag deel met mijn lezeressen! Als ik win mag één van mijn lezeressen een artikel uitkiezen t.w.v. max €25,- 

Wat moet je hiervoor doen?
– Like creatie en inspiratie op Facebook, en deel de foto met het winkelmandje.
– Like Sans-online op Facebook
– En reageer onder deze blog welk artikel je zou kiezen als je wint!
(Wat je ook mag doen, is reageren op de Facebook van Sans-online dat je wilt dat ik win 😉 )

Natuurlijk heb ik al een beetje rondgeneusd op de website, en mijn denkbeeldige winkel mandje volgegooid. Ik had nog veel meer artikelen uitgezocht, maar die pasten niet meer in de collage, dus voor nóg meer leuke kleding kunnen jullie op de website van Sans-online kijken!

sans

 

 

One thought on “Sans-online blog challenge (ook jullie kunnen winnen!)

Leave a Reply

