Een beetje rustig aan

Zoals jullie waarschijnlijk al wel een beetje door hadden is het rustig op Creatie en Inspiratie. Ik ga de komende tijd weer wat meer posten, maar naast al mijn andere bezigheden is het helaas niet meer mogelijk om elke dag een update te doen.

Op het moment dat er niks gebeurde op mijn blog steeg het aantal bezoekers nog steeds, wat me toch weer extra motivatie heeft gegeven, bedankt allemaal! En ik zal zeer binnenkort weer een leuke blog typen voor jullie! Sowieso komt er een recensie aan over een canvas doek die ik besteld heb, en zijn er al wat hersenspinsels over columns. Tot snel dus!

One thought on “Een beetje rustig aan

Leave a Reply

