De laatste loodjes

Lieve lezers en lezeressen,

Vandaag is het zo ver, de allerlaatste dag stage lopen. De tijd is als een sneltreinvaart voorbij gegaan, er waren ups en er waren downs, maar wat erg belangrijk was: ik heb er zeker van geleerd! Zoals jullie al eerder konden lezen heb ik een stageplaats kunnen bemachtigen bij een Search Engine Optimization (SEO) bedrijf in Amsterdam (wat een eind elke dag, dat reizen ga ik zeker niet missen!). Hier heb ik geleerd hoe je hoger kan komen in de rankings van Google, welke tools ik daarvoor kan gebruiken en het schrijven van SEO content. Dat laatste vond ik het leukste, simpelweg omdat ik steeds meer merk dat schrijven gewoon écht mijn ding is.

Online marketing is een booming business, en ik ben blij dat ik daar nu zo veel over weet. Op school ontbreekt dit deel van de marketing namelijk, wat ik ze ook erg kwalijk neem. Naar mijn weten is Facebook al 100x belangrijker dan flyers, en is het belangrijker dat mensen je website kunnen vinden dan je winkel.

Om deze periode van 20 weken af te sluiten gaan we met het team 1 februari uit eten, en dan gezellig een drankje doen in Amsterdam. Dat wilde ik vandaag met jullie delen. Als ik er aan denk komt later de foto van de taart nog online.

Lieve groetjes en tot snel,
Vera

4 thoughts on “De laatste loodjes

  1. Insoon

    Leuk dat je met een goed gevoel kunt terugkijken op je stageperiode en er nieuwe dingen hebt geleerd. Gezellig dat je als afsluiting nog ergens gaat drinken 😀

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    Reply
  2. Liesbeth van der Weele

    Goed om te lezen dat je er veel hebt geleerd. Hopelijk kan je het goed gebruiken in de toekomst. Nu nog het laatste stukje, succes. Gr. Ma

    Reply

Leave a Reply

