Schrijf je vrolijk

Er ligt sneeuw, je moet weer naar je (saaie) baantje en je bent ook nog eens vergeten de oven uit te zetten. Soms zitten dingen even niet mee en lijkt alles slecht te gaan. Vandaag is het tijd om je blij te schrijven! Schrijf alle dingen op die vandaag goed zijn gegaan en je begint vanzelf blij te worden.

Voor mij zijn de goede momenten van vandaag (jaja, nu al)
– De trein reed op tijd vandaag, ondanks de sneeuw.
– Robin (mijn fret) kwam me heel vrolijk begroeten toen ik vanochtend ging kijken of zijn water al bevroren was.
– Ik heb een heerlijk ontbijtje meegenomen naar mijn stage: ananas en druiven
– Ook heb ik mijn lunch alvast gehaald zodat ik niet onnodig een extra keer door de sneeuw hoef

Eigenlijk gaat het al best wel goed tot nu toe, en bij jullie?

One thought on “Schrijf je vrolijk

  1. Insoon

    – Vanmorgen ben ik gelukkig goed op m’n werk ben aangekomen, ondanks de sneeuw en drukte op de weg
    – Ik zit nu gezellig met m’n collega in een warm kantoor zit werken en te ouwehoeren
    – Vanmiddag ga ik op m’n neefje en nichtje te passen

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    Reply

Leave a Reply

