Spetter Pieter Pater..

.. Lekker in het water! Ondanks dat mijn lichaam op het moment niet helemaal bikini-proof is zou ik best weer eens lekker willen gaan zwemmen. Bij voorkeur op een mooi eiland met een prachtig wit strand en palmbomen. Helaas kan ik dat mezelf niet permitteren, maar dromen mag altijd toch? Ik vond een aantal supermooie plekken waar je kan zwemmen, waarvan ik dacht: dat lijkt me ook wel wat!

Een zwembad naast een aquarium. Tussen de vissen zwemmen zonder dat je bang moet zijn dat je een been kwijtraakt door die haai achter je. Wat een superleuk zwembad!

Dit zwemparadijs is niet in Nederland, maar in Italië. Tussen de glijbanen zitten zwembaden in en als je van de onderste glijbaan af gaat kom je in de zee. Dit zwembad is deel van Città del Mare Hotel Village en beschikt naast dit paradijs ook nog over 4 restaurants, een privéstrand en een nachtclub, fancy!

Zoals je kan zien zijn dit slechts designs, maar is dit niet geweldig voor mensen die niet op de begane grond wonen en die toch een zwembad willen? Of voor hotels midden in de stad? Bij de tweede foto zit er zelfs een heel park bij.

bron: onbekend

Als laatste wilde ik bovenstaande foto nog even delen, een zwembad met als uitzicht de jungle!

Wat ontspanning tussen het harde werken door is toch wel van groot belang, als ik nog eens een burnout krijg weet ik waar jullie me kunnen vinden.

3 thoughts on “Spetter Pieter Pater..

  1. Insoon

    Allereerst nog de beste wensen voor 2013!

    Gaaf zeg, al die zwembaden! Ik denk dat mijn neefje wel graag naar dat zwembad met aquarium zou willen, hij is gek van haaien 😉 In Italië heb je inderdaad schitterende waterparken met glijbanen e.d. Ben er zelf ook in één geweest met m’n broer.

    liefs Insoon

    Reply

Leave a Reply

