Bento

Wat staat het internet toch vol met leuke en inspirerende ideeën zeg. Aangezien ik al een aantal weken heel goed bezig ben met gezond eten en veel zelf koken, was ik een beetje aan het zoeken naar variatie. Eigenlijk heb ik een aantal dingen die ik veel eet (paprika, courgette, tomaat, fruit), maar er zijn nog zó veel andere gezonde dingen en leuke recepten te vinden!

Door mijn doorgewinterde surfen-op-het-internet-skills stuitte ik opeens op ‘Bento’. Dit is geen persoon en ook geen rare nieuwe social media hype: het is creatief met je lunch! Bento komt uit Japan, waar ouders er een sport van maken om hun kinderen de mooiste lunchbox mee naar school te geven. Er zit vaak vis en rijst in en een deel groenten, het is dus ook erg gezond. Kijken (en kwijlen) gerust mee:

Zijn ze niet om op te vreten? (haha, ik zat hier hardop om te lachen, mijn humor wordt steeds slechter…)

 

 

 

 

 

Leave a Reply

