Bucketlist

Allereerst wil ik jullie een super goed nieuwjaar toewensen, waarin iedereen zijn portie geluk kan vinden! Het nieuwe jaar staat natuurlijk in het teken van een nieuw begin, nu ben ik zelf niet zo van de goede voornemens (kan me er niet aan houden) en daarom heb ik voor mezelf een bucketlist gemaakt. Dit gaat niet over 2013 maar ik mag er ook langer over doen.

(bron: http://www.hdwallpapersarena.com)

Een bucketlist is een lijst met dingen die je graag nog een keer wilt doen in je leven. Deze lijst kan ik altijd bijvullen als ik wil.

Bucketlist

– Mijn HBO International Communication and Management diploma halen
– Een universitaire studie beginnen (en als het wat voor me is natuurlijk afmaken)
– Skydiven
– Een eigen bedrijf opzetten
– Een hondje adopteren
– Een masterclass/training geven voor minimaal 100 personen
– Een boek schrijven (en laten uitgeven)
– Een luchtballonvlucht maken
– Op 1 dag 10 goede dingen doen
– Kaviaar eten
– het boek ‘Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus’ lezen (tsja, misschien snap ik ze dan eindelijk, die mannen)
– Naar een wijnproeverij gaan
– 50 musicals zien (Ik heb er al een heleboel gezien)
– Alle hoofdsteden zien van de Europese landen (ook al veel van gezien)
– 50 festivals bezoeken (ook dit moet ik even uitzoeken, heb al veel gedaan!)
– Naar alle continenten van de wereld reizen
– Een eigen high-tea organiseren
– Naar een schuimparty gaan
– Leren surfen (bij voorkeur op een tropisch eiland)

Hebben jullie goede voornemens? Of een bucketlist?

3 thoughts on “Bucketlist

  1. Nimke

    Oh, ik wil wel 100 musicals zien… zo gaaf! 🙂 Tot nu toe blijft het steken op iets van 1 of 2 per jaar *zucht, waarom zijn ze ook zo duur*
    Kaviaar lijkt me trouwens echt smerig 😉 Maar goed, ik houd dan ook helemaal niet van vis

    Reply
    1. veraw Post author

      Tsja als je elk jaar 2 musicals ziet zit je op den duur ook op de 100 😉 Ik denk dat ik er al zeker 15/20 heb gezien dus 100 zou me ook wel lukken denk ik. Kaviaar lijkt me ook smerig, toch wil ik het echt eens proberen. Bedankt voor je reactie!

      Reply

Leave a Reply

