Thierry Cohen: steden zonder licht

‘Als elk lichtje in Rotterdam nou eens uitvalt, dan zou je echt goed de sterren kunnen zien’, een van mijn gedachten als ik soms buiten loop ‘s avonds. Afgelopen zomer was ik in Frankrijk op een roadtrip, daar heb ik een hele tijd naar sterren gekeken vanaf de camping. 

Gelukkig kwam ik via een pagina op Facebook een hele toffe site tegen, het portfolio van de Franse fotograaf Thierry Cohen. Als je op zijn naam klikt kom je op de officiële website, waar alle foto’s op staan. Van Los Angeles tot Shanghai, maar ook ‘ground zero’ heeft hij op een bijzondere manier neergezet. Hij heeft de steden gefotografeerd en de foto’s zo natuurlijk mogelijk gemaakt.

Kijk en geniet:

San Francisco

Los Angeles

Rio de Janeiro

Shanghai

Ongelooflijk toch? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit supermooi vind. Die natuurlijke lampjes in de lucht, ik kan er uren naar kijken!

 

One thought on “Thierry Cohen: steden zonder licht

  1. sannewierda

    Heel gaaf!
    Dat heb ik ook zo vaak op Texel. Lekker in de auto even van de weg af, lichten uit en omhoog kijken. Zooo mooi!

    Reply

Leave a Reply

