De leukste animatiefilmpjes

Laatst kreeg ik van mijn moeder een mailtje met een heel leuk geanimeerd filmpje. Hierna ben ik een beetje op Youtube blijven hangen en kwam ik nog meer super leuke animatie filmpjes tegen. Ik vind het zo knap gedaan altijd, die tekeningen zo levendig maken. De filmpjes hebben allemaal een eigen karakter en ze zijn stuk voor stuk grappig om naar te kijken. Gelukkig is het weekend, dus hebben jullie allemaal genoeg tijd lijkt me (haha).

Het eerste filmpje is het filmpje wat mijn moeder naar me stuurde.

Heavenly appeals:

Kiwi!

Presto:

For the birds

Street musician

The hapless hamster

Wat zijn ze leuk he? En er zijn er nog zó veel!

Leave a Reply

