Recensie: geurkaars van het Kruidvat

Een maandje of twee geleden ben ik naar het Kruidvat geweest voor een paar spullen. Zo nu en dan laat ik mezelf daar lekker gaan en koop ik van alles en nog wat. Make-up tot snoep en shampoo tot -jawel- kaarsen. Deze keer zag ik een kaars met de geur kaneel: een van mijn favoriete geuren! 

In de winkel vond ik hem al heerlijk ruiken en voor de prijs kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. Wat ook een beetje meespeelde is dat ik de helft van de kaarsen uit de schappen gooide (onhandig is mijn tweede naam), als zo iets gebeurd voel ik me altijd iets meer verplicht om het product aan te schaffen. Al met al: ik heb hem meegenomen en heb daar totaal gaan spijt van!

Wat: Geurkaars met kaneelgeur
Van: Het Kruidvat
Prijs: Ergens tussen 1 en 2 euro
Geur: Kaneel
Prijs-kwaliteitverhouding: Ik ben zéér tevreden!

Alles is leuk aan de kaars: hij zit in een mooi glazen houdertje met een leuk labeltje, die qua kleur ook erg goed bij de kaars zelf past. De geur is heerlijk en als de kaars aan het branden is ruikt mijn kamer subtiel naar kaneel. Hij heeft al heel wat uren gebrand maar ik ben nu pas op de helft, dus het is zeker die 1 á 2 euro waard. Eigenlijk kan ik niet eens een nadeel verzinnen als je kijkt naar de prijs, een super kaars!

De kaars is ook verkrijgbaar in een groter glas en in verschillende geuren (vanille, lavendel).

 

4 thoughts on “Recensie: geurkaars van het Kruidvat

    1. veraw Post author

      Dat vind ik niet, als hij uit is ruik je al snel niks meer helaas. Maar ik ben natuurlijk waxmelts gewend en die blijf je een halve dag ruiken 😉

      Reply

Leave a Reply

