Gewonnen!

Dit kan ik jullie natuurlijk niet onthouden. Een tijdje geleden was er een win-actie op de blog van Angelique, waar je een kleinigheidje voor kerst kon winnen als je vertelde wat kerst voor jou betekende. Mijn antwoord was dat ik van de gezelligheid hou, en dat we zelfs nu we geen cadeaus meer doen zoals de meeste mensen dat normaal doen, ik nog met veel plezier kerst vier.

Door dit antwoord heb ik een schattig setje met spulletjes gekregen, super leuk! Bedankt Angelique, voor de 3 nagellakjes, het tubetje crème van Yves Rocher en het parfum testertje van The Body Shop (die trouwens super lekker ruikt!).

Toevallig had ik die dag een beetje een baaldag op stage, en toen ik thuis kwam vond ik de enveloppe met de spulletjes. Mijn dag was gelijk weer een stuk beter, ik kan zó blij worden van kleine gebaren.

One thought on “Gewonnen!

Leave a Reply

