De strandwandeling

Gisteren ben ik sinds lange tijd weer eens naar het strand geweest, gezellig met mijn ouders. Het was erg lekker weer en we wilden een rondje gaan wandelen, ik kom niet zo veel meer op het strand sinds ik in Rotterdam op kamers zit, helaas, want ik ben gek op het strand! De heerlijke frisse zeelucht, het zand en al die mooie schelpjes.

Hier heb ik een paar foto’s van gemaakt die ik uiteraard graag met jullie deel.

 

‘s Avonds hebben we ook nog mini wok gedaan, wat ontzettend schattig, van die kleine wokpannetjes! We hadden vis en vlees, groenten, noodles en rijst en woksausjes. En als toetje heerlijk ijs. Van de volle tafel heb ik een foto gemaakt voordat we begonnen:

miniwok

Leave a Reply

