Persoonlijke update

Het is weer eens tijd voor een persoonlijke update. Zoals jullie gelezen hebben ben ik ziek geweest, maar ik ga nu weer proberen om vooruit te werken aan mijn blog. Het is voor mij best wel belangrijk dat er iedere dag een update op mijn blog staat namelijk.

Over vier weken ben ik klaar met stage lopen! Dit betekend dat ik ga afstuderen (als het goedgekeurd wordt natuurlijk). Tijdens het afstuderen ga ik 1 dag in de week naar het bedrijf waarvoor ik mijn scriptie schrijf, en ik wil zeker nog 2 of 3 dagen inplannen om aan mijn thesis (scriptie) te werken, thuis of op school bijvoorbeeld.

Het is toch best wel spannend hoor: ik zit alweer in het laatste jaar van mijn studie en ik heb zó veel zin om gewoon mijn diploma op zak te hebben! Ik heb echt enorm veel ideeën om van alles te gaan doen, maar het is echt lastig om keuzes te maken. Daarom staat eind december – begin januari in het teken van keuzes maken. Natuurlijk zijn er al een paar gemaakt:

http://markbivens.com/m/archives/ipo1

– Ik ga sporten, het liefste thai boksen (zoals ik al eerder meldde), maar ik ga nog even rondkijken.
– Ik ga beter eten, dus gezonder. Ik kan over 4 weken gewoon iedere dag koken dus dat lijkt me geen probleem.
– Ik ga meer genieten en leuke dingen met vrienden doen, op dit moment gaat dat al best wel goed, maar ik wil gewoon niet bekend staan als iemand die steeds afhaakt en dan zielig thuis zit.

Dat zijn al een aantal voorbeelden, maar ik kan mijn leven zó anders in gaan delen, heerlijk is het! Ben ook gek op nadenken over de toekomst.

Hebben jullie goede voornemens? (die dus misschien niet perse 1 januari ingaan)

5 thoughts on “Persoonlijke update

  1. Liliane

    Veel succes met je scriptie!
    Mijn goede voornemen is nieuwe woonruimte te gaan betrekken en te gaan hardlopen.
    Maar eigenlijk doe ik niet aan goede voornemens 😉

    Reply

Leave a Reply

