Recensie: Mango body mist van The Body Shop

The Body Shop is een van mijn favoriete winkels, zo nu en dan loop ik er binnen om iets te kopen waar ik heel erg gelukkig van wordt. Een paar weken geleden ben ik naar de stad gegaan om wat kleine cadeautjes voor mezelf te kopen (ja, ik ben gek op prulletjes voor mezelf kopen), ook ben ik even langs The Body Shop gegaan. Daar vond ik mijn nieuwe liefde: Mango body mist. Wauw, ik ben gek op fruit geurtjes en body mist is ideaal!


(Mijn excuses voor de slechte foto)

Body mist geeft een minder sterke geur af dan parfum en is daarom geschikt om op je hele lichaam te gebruiken. Dit flesje gaat erg lang mee, toch is het klein genoeg om makkelijk mee te nemen in je tas. Toen ik aan het test flesje rook in de winkel was ik eigenlijk gelijk al om: wat een heerlijke geur komt er vanaf zeg! Als je het gebruikt blijft de geur ongeveer 3 uur hangen. Het is geen super sterke geur maar een subtiele fruit geur.

Het flesje vind ik er erg leuk uit zien, lekker zomers (sorry winter, ik ben toch écht meer een zomer mens) maar toch wel een beetje chique doordat het een glazen flesje is. Hoe je het aanbrengt? De body mist heeft hetzelfde systeem als de meeste parfum flesjes, wat erg handig is.

Wat: Mango body mist
Van: The Body Shop
Prijs: €12,- (met klantenkaart 10% korting)
Geur: mango
Inhoud: 100ml
Prijs-kwaliteitverhouding: Het is niet het goedkoopste, maar wel super lekker!

 

Eigenlijk heb ik er alleen nog maar positieve reacties op gehad van mensen. (‘Waauw wie ruikt hier zo lekker?’ en dan heel blij en heel hard ‘IKKE’ roepen, om vervolgens het flesje tevoorschijn te toveren). Sinds ik hem gekocht heb zit hij standaard in mijn tas. Het is echt mijn nieuwe liefde.

4 thoughts on “Recensie: Mango body mist van The Body Shop

Leave a Reply

