Joe Rogan

Ik ben gek op mensen die inspirerende praatjes hebben. Dit filmpje kreeg ik laatst van een vriend van me en sindsdien ben ik fan van Joe Rogan! Joe was de presentator bij Fear Factor en heeft meerdere inspiratie praatjes gemaakt.

Dit is wat hij zegt: Mensen zijn gek geworden en ze houden te veel vast aan hun principes, zelfs als het nergens op slaat. Wees goed en aardig, dát is de manier om te leven op deze planeet. Het filmpje is niet echt boeiend, maar wát hij zegt daar kan ik me helemaal in vinden.

Leave a Reply

