Grappige dingen om te doen

We hebben overal lijstjes voor tegenwoordig. De boodschappenlijst en to-do list staan bij mensen vaak op de eerste plaats. Bij mij gaat het een stukje verder, ik maak namelijk lijstjes van: leuke blog-ideetjes, mooie muziek, inspiratie voor het avondeten, films en ga zo maar door. Je kan het zo gek niet bedenken en ik heb er wel een lijstje voor. Sinds kort heb ik er een ontzettend leuk en grappig lijstje bij, de leuke to-do list, met alle grappige leuke dingetjes die ik wil doen. (denk aan: een kinderboek schrijven, een nieuwe superheld bedenken en andere kinderachtige maar heel grappige dingen)

Toen ik op zoek ging naar ideeën voor dit lijstje kwam ik zúlke grappige dingen tegen dat ik ze gewoon móet delen. Hopelijk zitten jullie hierna ook met een enorme smile op jullie gezicht, bij mij werkte het in ieder geval! Soms zijn nutteloze grappige dingen een super goede remedie tegen verdriet of een winterdipje.

  • Loop naar een kind toe en zeg dat jij hem/haar bent maar dan in de toekomst.
  • Bestel een Happy Meal bij de McDonalds, met extra happy graag!
  • Ga naar de dierenwinkel en koop vogelzaad, vraag hoeveel water je ze moet geven en wanneer de vogels er uit komen.
  • Maak een auto van karton en ga ermee naar de carwash
  • Ga pinnen, als je geld uit de automaat komt, roep “YES, ik heb gewonnen!”
  • Neem een taxi en zeg ‘volg die auto!’

Bron

Oke, het niveau is belachelijk laag, maar zijn ze niet hilarisch? Zou je het durven om zo iets te doen? Die van McDonalds is mijn favoriet!

6 thoughts on “Grappige dingen om te doen

  1. Insoon

    Wat een grappig lijstje. Vind zelf die van ‘t vogelzaad wel grappig 😉 Maar ik zou het niet zo durven vragen in de dierenwinkel hoor, ben wat dat betreft een schijterd, haha…

    Reply
  2. LET OP ! ! !

    ik heb de taxi joke gedaan nooit meer blijkbaar reed die auto heelemaal tot in amsterdam dan had ik nog geld tekort voor die taxi ook mooi was dat 1 tip voer deze grap niet uit

    Reply

Leave a Reply

