Recensie: bruine biker boots

Een aantal jaar geleden schreef ik recensies over van alles en nog wat. Op het moment dat ik er best wel goed in begon te worden ben ik gestopt, zonde eigenlijk. Het is leuk om te schrijven én leuk om te lezen (althans, dat vind ik, feedback hoor ik graag!) dus daar gaan we dan:

Deze review gaat over mijn nieuwe laarsjes, mijn ‘biker boots‘. Ik hou wel van schoenen, anders zou ik niet vrouw-waardig zijn, maar ik heb normaal gesproken niet echt de behoefte om iedere maand een nieuw paar te kopen. Mijn Nike’s die ik 9 maanden geleden voor mijn verjaardag kreeg (de schoenen waar ik in woonde) zien er nog als nieuw uit, dus het is ook niet dat ik niks meer heb staan.

Maar wat dus tof is: ik heb de gave om een winkel in te lopen, gelijk te zien welke schoenen ik wil, en 5 minuten later tevreden de winkel uit te lopen. Erg fijn. Gisteren ging het ook ongeveer zo. Ik voelde me niet helemaal op en top omdat ik ziek was geweest, niemand me kwam troosten en eigenlijk was het gewoon chaos in mijn hoofd. Een uitstekende reden om even de stad in te lopen om iets te kopen zodat je weer een beetje vrolijker wordt, toch? Zo gezegd, zo gedaan, deze laarsjes moesten met mij mee:

biker boots

Wat: Bruine biker boots
Merk: geen
Waar: Axi schoen
Prijs: €25,-
Materiaal: nep leer
Prijs-kwaliteitverhouding: Goed!
Extra info: Gaan met een rits dicht

Dit is een typisch geval: ik zag, werd verliefd en ik kocht. Bij de soortgelijke versie van Sacha heb ik al een paar keer staan zuchten omdat ze zo leuk, maar zo duur zijn (€109,95). Nu zag ik de look-a-likes dus gewoon bij de Axi schoen, en nog in het bruin ook! Ze zijn fijner dan de laarzen van Sacha, maar dat maakt ze juist vrouwelijk. Ze hadden ook zwarte maar die kleur laarsjes is al in mijn collectie opgenomen dus dit leek me een betere keuze.

Ze zitten erg stevig en door de hak ben je net iets groter. Ze zien er stoer uit maar je ziet wel gelijk dat het een damesschoen is. Gisterenavond heb ik ze gelijk uitgeprobeerd en ze zitten heerlijk, ook na 4 uur dragen nog. Je zou er bij wijze van de marathon op kunnen lopen. Bij iedere stap hoor je de metalen ringetjes, wat ik eigenlijk ook wel heel gezellig vind klinken, als je daar niet tegen kan moet je ze niet kopen.

Onder de twee bandjes met de metalen versieringen zit nog een brede band, over de veters. De schoenen zijn erg mooi afgewerkt en ze zien er uit alsof ik ze best lang kan dragen voordat ze mankementen beginnen te vertonen. Al met al stoere, sexy, rinkelende en mooie biker boots.

8 thoughts on “Recensie: bruine biker boots

  1. Sabrina

    Ooh deze zijn heel gaaf! Die van Sasha wil ik ook al maanden, maar idd die prijs 😦 Ik loop altijd heel hard voorbij de Axi schoen, maar misschien moet ik binnenkort toch eens binnenlopen om deze te passen! Bedankt voor de tip 😀

    Reply

Leave a Reply

