Whislist kerst

Wat is het leuk om te lezen (en zien) wat andere bloggers voor kerst (en sinterklaas, maar dat vier ik zelf niet) willen. De meeste meiden die ik volg zijn beauty bloggers, dus meestal zie ik make-up op de wishlists staan, maar gelukkig hebben beauty bloggers ook andere dingen dan make-up op hun wishlist staan.

Voor deze blogpost had ik eigenlijk nog helemaal niet nagedacht over een wishlist, mijn ouders geven me daarom ook geld omdat ik echt niet kan verzinnen wat ik wil. Toch weet ik inmiddels wel een paar dingen die ik graag wil hebben.

Thai boksing
Laatst had ik een proefles thai boksing, en sindsdien doe ik niks anders dan me verheugen om met de lessen te beginnen! Ik wil dus graag lessen, maar je hebt ook spullen nodig: een bitje, bandages, scheenbeschermers en bokshandschoenen. Ook zou ik graag een springtouw willen, dat is echt goed voor je conditie! Bij elkaar is het een best wel prijzig grapje, dus ik weet niet zo goed of het wel moet doen.. Deze handschoenen vind ik trouwens erg gaaf:

Spulletjes en prulletjes
Ik ben gek op prullaria, maar wel bruikbare prullaria. Denk aan (geur)kaarsjes, waxmelts en thee.  Lekkere geurtjes zoals waxmelts zorgen ervoor dat mijn kamer heerlijk ruikt.Het klinkt misschien raar, maar ik vind het leuk dat ik dingen ‘op’ kan maken, daardoor heb ik het idee dat ik er écht iets aan heb gehad. Dit zullen beautybloggers misschien wel een beetje herkennen (beamen mag in de comments ;)). Daarnaast hou ik wel van lekkere drankjes (met of zonder alcohol), bij de Xenos hebben ze van die leuke blikjes met frisdrank waar een pin-up meisje op staat bijvoorbeeld. Dat kende ik nog niet dus die heb ik laatst meegenomen.
Wat ik ook nog graag wil halen is een mooi plaid voor over mijn bank, en een paar leuke kussentjes (een cadeautje voor mijzelf misschien!). Deze thee-duikboot vind ik echt supertof:

Hij is van Monkey Business en verkrijgbaar bij gadgetfabriek, €11,75

Tsja, eigenlijk houdt het dan wel weer op. Het komt omdat ik steeds minder gehecht ben aan spullen, de laatste tijd geef ik bijna alles weg. Ik had nog heel veel spullen voor het houden van knaagdieren, die verdwenen naar een vriendin. Ook heb ik laatst een hele grote tas vol boeken aan een andere vriendin gegeven. Heb er totaal geen spijt van omdat ik weet dat ze er meer plezier van hebben dan dat ik nu nog heb, dus ben blij dat ik het heb gedaan!

Wat vragen jullie voor kerst (of sinterklaas)?

4 thoughts on “Whislist kerst

  1. Sabrina

    Wat stoer dat je aan thai boxing gaat doen! Ik heb van de zomer in Thailand een les gevolgd, was super gaaf en dodelijk vermoeiend!

    Ik heb vooral knutselspullen en producten van Sabon en The Body Shop gevraagd. Daar maak je me altijd blij mee 😀

    Reply
    1. veraw Post author

      Ja ik denk dat het voorlopig alleen nog een beetje te duur is. Volgende week heb ik een gesprek bij mijn ‘oude’ uitzendbureau waar ik als het goed is weer aan de slag kan (bijbaantje) dus misschien gaat het dan lukken om voor alles te sparen.

      Sabon en body shop zijn inderdaad ook heel fijn!

      Reply

Leave a Reply

