Blije sokken

Zoek je nog een leuk last-minute schoencadeautje of een gezellig presentje voor kerst? Of houd je gewoon van leuke gezellige kleurtjes en/of sokken? Lees dan gerust verder.

Al tijden geleden zag ik ze ergens op het internet of in een tijdschrift staan, Happy Socks! Eigenlijk ben ik ze nooit meer vergeten maar ik vond en vind ze eigenlijk echt te duur om te kopen. Dit neemt niet weg dat ze nog steeds heel erg leuk zijn.

Happy Socks
Het begon allemaal in 2008 in Zweden: het idee om een alledaags kledingstuk te produceren, maar dan met gezellige designs en kleurtjes. En zo geschiedde, een nieuw merk kwam tot leven, en mét succes! Erg belangrijk is de kwaliteit van de sokken, de plek waar je tenen en je hielen zitten heeft extra versteviging zodat je langer met je sokken kan rondlopen (en ze heel trots aan iedereen kan laten zien natuurlijk).

Happy socks zijn te koop bij verschillende winkels, waaronder de Bijenkorf. Ook zijn ze online te bestellen. Een normaal paar sokken kost €8,00

4 thoughts on “Blije sokken

  1. Sabrina

    Ik ben dol op sokken! Deze vind ik dan ook erg leuk 🙂 Ik koop mijn sokken altijd bij de Primark, daar hebben ze ook allemaal leuke en vrolijke motiefjes! 8 euro zou ik er nooit voor over hebben. Voor dat geld heb ik bij de Primark een heel dozijn 😉

    Reply
    1. veraw Post author

      Jaa dat probleem heb ik ook een beetje, zó veel geld voor sokken? Maar ze blijven leuk 🙂 Zelf koop ik meestal sokken bij de action, lekker dik en ook nog eens goedkoop 🙂

      Reply
  2. ikbenirisniet

    Die sokken zag ik laatst nog bij de Bijenkorf! Ik wilde ze heel graag kopen maar ik vond ze toch net iets te prijzig. Ik hou van sokken met leuke printjes!

    Reply

Leave a Reply

