Thema maandag: Nail art

Het is super leuk om te lezen hoe andere meiden bezig zijn met make-up, zelf ben ik eigenlijk niet zo’n make-up ‘freak’. Ik heb één of twee mascara’s, een paar oogpotloden en wat kleurtjes oogschaduw. Wél staat hier een grote pot vol met lippenbalsems en lipglossjes, als puber was het blijkbaar nodig om alles wat los en vast zat en wat je op je lippen kon smeren te kopen. Achteraf vind ik het aan de ene kant wel leuk, het staat heel gezellig in mijn slaapkamer. Al is het ook wel een beetje zonde, die dingen ga ik natuurlijk nooit allemaal op kunnen maken, laat staan hoeveel ik er moet weggooien omdat ze vreemd ruiken of niet goed meer zijn -oeps-.

Nagellak
Nog zo’n obsessie van mij als puber was nagellak. In het eerste jaar van de middelbare school had ik iedere dag andere nagellak op, elke avond weer ging het ene lakje er af en de volgende er op. Tegenwoordig heb ik daar geen zin en tijd meer voor, daarnaast telt mijn nagellak stash ook ‘nog maar’ een lakje of 15. In de afgelopen maanden heb ik wel een aantal mooie foto’s van nail art verzameld. Wie weet, misschien komt er nog eens een creatieve nagellak bui opborrelen. Hieronder zie je een aantal nail art foto’s, hopelijk worden jullie er ook erg vrolijk van! Die met tekst op de nagels heb ik zelf ook wel eens gemaakt!

2 thoughts on “Thema maandag: Nail art

Leave a Reply

