Tag: 99 things

Eigenlijk vond ik tags helemaal niet zo boeiend (iedereen doet het al, het is niet echt origineel), maar door tags leer je bloggers beter kennen, en dát deel vind ik dus wel leuk! Daarom presenteer ik jullie vandaag mijn eerste echte tag!

1. Je eigen blog gestart.
Vroeger had ik al een blog, waar ik een jaar voor geschreven had, dus het bloggen zat er al in. En tadaa, er is weer een blog ontstaan!
2. Onder de sterren geslapen.
3. In een band gespeeld.
4. Naar Hawaii geweest.
5. Een meteorietenregen gekeken.
6. Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven.
7. Naar Disneyland geweest.
Jaa, toen ik klein was al, en met oud en nieuw van 2011 ben ik weer in Disneyland Parijs geweest. Erg leuk!
8. Een berg beklommen.
Nouja beklommen.. Ik heb een aantal keren over een berg gelopen in Zwitserland, erg leuk!
9. Een sprinkhaan vastgehouden.
Haha ja toen ik klein was ging ik wel eens sprinkhanen vangen
10. Een solo gezongen.
11. Bungee gesprongen.
12. Parijs bezocht.
Niet alleen Disneyland Parijs, maar ook de stad zelf heb ik bezocht!
13. Naar een onweersstorm gekeken.
Oke, ik weet niet precies wat onder ‘kijken’ valt. Maar zo nu en dan, als het onweert zie je wel eens die flitsen naar beneden komen.. brr
14. Jezelf vanaf nul een kunst geleerd.
15. Een kind geadopteerd.
16. Voedselvergiftiging gehad.
17. Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen.
18. Je eigen groenten geteeld.
19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk.
Dit hoorde ook bij mijn tripje naar Parijs.. En eigenlijk vond ik de mona lisa niet echt heel boeiend..
20. Geslapen in een nachttrein.
21. Een kussengevecht gehad.
Wie niet?
22. Gelift.
23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was.
Guilty. Dit heb ik wel eens gedaan.
24. Een sneeuwfort gebouwd.
25. Een lammetje vastgehouden.
26. Ge-skinnydipt.
27. Een marathon gelopen.
28. In een gondel gevaren in Venetië.
29. Een totale eclips gezien.
30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken.
31. Een homerun geslagen.
32. Op een cruise geweest.
33. De Niagara Falls in het echt gezien.
34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht.
35. Een Amish gemeente gezien.
36. Jezelf een nieuwe taal geleerd.
37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn.
38. De toren van Pisa in het echt gezien.
39. Gaan rots klimmen.
40. Michelangelo’s David gezien.
41. Karaoke gezongen.
Helaas bak ik er helemaal niks van, maar heb het wel al meerdere keren gedaan.
42. Een geiser zien uitbarsten.
43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant.
44. Afrika bezocht.
45. Op het strand gewandeld bij maanlicht.
46. Met een ambulance vervoerd.
47. Een portret laten schilderen van jezelf.
48. Diepzee gevist.
49. De Sixtijnse kapel in het echt gezien.
50. Op de top van de Eiffel Toren geweest.
51. Gedoken of gesnorkeld.
Gesnorkeld! Afgelopen vakantie in Frankrijk. Dat was echt leuk, ik was met een vriendin die ook duikt, zij kon plekjes vinden waar visjes waren, en ze leerde me hoe je ze dichtbij kon krijgen. Leuk!
52. In de regen gekust.
53. In de modder gespeeld.
54. Bij een drive-in bioscoop geweest.
55. In een film gespeeld.
56. De Chinese Muur bezocht.
57. Een bedrijf gestart.
58. Vechtsport les gevolgd
Jaa! Thai boksing!
59. Rusland bezocht.
60. Geserveerd aan thuis- en daklozen of minder bedeelden.
61. Scouting koekjes verkocht.
62. Op een walvistocht geweest (toeristisch).
63. Bloemen gekregen zonder reden.
64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd.
65. Wezen Skydiven.
66. Een Nazi concentratiekamp bezocht.
En dat doe ik hopelijk nooit meer, wat een nare lucht/sfeer hangt daar zeg..
67. Een automatisch incasso niet kunnen betalen door te laag saldo.
Je bent student of je bent het niet 😉
68. In een helikopter gevlogen.
69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard.
70. Het Lincoln Memorial bezocht.
71. Kaviaar gegeten.
72. Een quilt gemaakt.
73. In Times Square gestaan.
74. Door de Everglades getoerd.
75. Ontslagen bij je baan.
76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen.
77. Een bot gebroken.
78. Passagier geweest op een motor.
79. De Grand Canyon in het echt gezien.
80. Een boek gepubliceerd.
81. Het Vaticaan bezocht.
82. Een gloedje nieuwe auto gekocht.
83. In Jeruzalem gelopen.
84. Je foto in een krant.
Heel vroeger wel eens, in de PZC (provenciaalse zeeuwse courant)
85. Een vreemdeling gekust op middernacht bij Nieuwjaar.
86. Het Witte Huis bezocht.
87. Een dier gedood en bereid om te eten.
88. De waterpokken gehad.
89. Iemands leven gered.
90. In een jury gezeten.
91. Een beroemd persoon ontmoet.
92. Deelgenomen aan een boekenclub.
93. Een tattoo hebben.
Twee zelfs 😉
94. Een baby gehad.
95. De Alamo (Texas) in het echt gezien.
96. In het Groot Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen.
97. Betrokken geweest in een rechtszaak.
Voor mijn opleiding journalistiek hebben we een keer een rechtszaak bijgezeten, erg spannend!
98. Een GSM gehad.
99. Gestoken door een bij.

One thought on “Tag: 99 things

Leave a Reply

