Etsy

Naar aanleiding van onderstaand plaatje wil ik graag wat over Etsy schrijven.

Omdat ik hier helemaal voor ben, en het vreselijk zou vinden dat alle kleine bedrijven en ZZP-ers ten onder zouden gaan, wil ik jullie graag een stapje in de goede richting duwen, namelijk richting Etsy!

Etsy is een van de creatiefste websites die ik ken: creativiteit die verkocht wordt. De mensen die hier een ‘winkeltje’ hebben maken alle spulletjes zelf om te verkopen. Hierdoor heb je gegarandeerd een uniek product, en vaak zijn ze echt supermooi.

Natuurlijk heb ik er voor jullie een aantal pareltjes uit kunnen halen, de prijzen zijn soms een beetje raar omdat het omgerekend is vanaf de dollar:

Venetian feather mask
€60,30 (zonder verzendkosten)

– Deze is helaas al gereserveerd 😉

 

 

 

 

 

Peter pan en Tinkebell
€34,17 (zonder verzendkosten)
Hier te koop

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iphone hoesje Brass Vintage style Elephant theme
€19,30 (zonder verzendkosten)

Hier te koop

(vind het bijna jammer dat ik geen Iphone heb, haha)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lion cub ragdoll
€32,16 (zonder verzendkosten)

Hier te koop

 

 

 

 

 

 

 

Zijn ze niet geweldig!? Er staan miljoenen zelfgemaakte dingen op Etsy die je kan kopen (of gebruiken als creatief idee natuurlijk), ik kan uren op die website rondkijken zonder dat het eentonig is.

One thought on “Etsy

Leave a Reply

