Mindmap

De creatieve CV’s waren erg in trek heb ik gemerkt, daarom wil ik de inspiratie voor creativiteit naar een volgend level brengen: Persoonlijke ontwikkeling. Op het moment ben ik daar erg mee bezig. Het is belangrijk om stil te staan bij waar je bent, waar je naartoe wilt en hoe je dat wilt bereiken. Daarom zal ik daar af en toe ook een update over geven. De creatieve CV is hier ook een deel van, maar dit keer wil ik het graag hebben over mindmaps. Het is overzichtelijk, ziet er leuk uit en bovenal: ik ben gék op organiseren.

Waar worden mindmaps voor gemaakt?
Eigenlijk kan dit bijna voor alles, zelfs in plaats van een boodschappenlijstje, maar er zijn nog meer redenen waarom men mindmaps maakt:

  • Brainstormen
  • To-do lijst / wat wil ik nog doen
  • Voorbereidingen op interviews
  • Studeren
  • Planningen

Ik heb een paar voorbeelden voor jullie gevonden. In een latere post zal ik meer laten zien en waarschijnlijk nog meer uitleg geven, wellicht maak ik een tutorial voor jullie.

Leave a Reply

