Thema maandag: halloween costumes!

Het is misschien een beetje te laat, maar het blijft leuk om te kijken naar creatieve Halloween costumes! Zelf zag ik er zo uit op een feestje afgelopen donderdag (zie de fotonaast deze tekst)

Helaas had ik niet zoveel tijd om me voor te bereiden, dus ik heb witte en zwarte schmink gekocht. Eigenlijk wilde ik ook nog nepbloed, maar dat is niet meer gelukt. Ik had een feestje op mijn studentenvereniging, waar ik helaas maar heel even naartoe kon (i.v.m. stage, die wekker van 7.00 uur houdt geen rekening met mijn behoefte aan slaap).

Eigenlijk vind ik Halloween niet zo leuk, omdat het in Nederland eigenlijk niet echt gevierd wordt. Maar op internet staan de meest creatieve outfits, die het bekijken zeker waard zijn! De volgende foto’s kwam ik tegen:

2 thoughts on “Thema maandag: halloween costumes!

  1. Susan

    Weet je wat pas leuk is om te beleven? De Elf Fantasy Fair, in april in Kasteel Haarzuilens vlakbij Utrecht en in september in Kasteel Arcen. Nou ja rondom ;). Geweldig om mee te maken, duizenden verklede mensen en een geweldig relaxed sfeertje.
    Warme groetjes van Susan

    Reply

Leave a Reply

