Scentchips

Helaas kan ik geuren niet met jullie delen, want Scentchips zijn echt heerlijk! Ongeveer twee weken geleden had ik bedacht dat ik wel weer eens een cadeautje voor mezelf kon kopen, af en toe moet je jezelf gewoon even verwennen, toch? En waarmee kan dat nou beter dan met een heerlijk geurtje? Daarom heb ik een brandertje en een doosje scentchips gekocht.

Scentchips zijn kleine ‘chips’ welke je op een brandertje moet leggen, in dit brandertje zet je een waxinelichtje. Hierdoor smelten de chips, waardoor er een geur wordt verspreid. Er zijn volgens mij ook brandertjes die je in het stopcontact moet doen, maar dat is natuurlijk een stuk minder gezellig! Er zijn veel verschillende geuren, van aardbei tot peer en van lavendel tot magnolia. De geuren kan je ook samen in de brander leggen, zodat er een mix-geurtje ontstaat.

Deze (onduidelijke) foto heb ik op mijn Facebook gezet:

Vooraan ligt een boekje, hierin staat welke geuren je kan combineren. Dat kleine doosje, daar zitten de chips in. Het brandertje had ik net aan gezet, en je ziet nog een ‘heel’ stukje liggen, hij was nog niet helemaal gesmolten.

Het is een erg leuk accessoire (ik heb niet zoveel decoratie in mijn kamer), het staat leuk, het ruikt lekker en ik ben er best wel blij mee!

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je héél blij bent met zo’n kleinigheidje voor jezelf?

2 thoughts on “Scentchips

  1. beautyblogangelique

    yummie! Jammer dat me vriend er niet van houd maar ik stak altijd een geurtje aan in Alphen en kon er zo van genieten

    Reply

Leave a Reply

