Art journal

Een tijdje geleden postte ik al een aantal filmpjes van de zogenaamde ‘art journal’. Hierna heb ik zelf ook een dummy (oftewel: leeg boek) gekocht in A4 formaat. Helaas kom ik wegens tijdgebrek nog niet verder dan de eerste bladzijde. Toch denk ik dat het wel iets leuks gaat worden op het moment dat ik er meer tijd voor heb. Tot -en na- die tijd zal ik me blijven verbazen over hoe creatief sommige mensen zijn met hun art journals!

Regelmatig ben ik aan het zoeken naar nieuwe ingevingen, nieuwe dingen voor op dit blog en creatieve uitingen van mensen. Gelukkig wordt er tegenwoordig van bijna alles een foto gemaakt, en worden de leukste, grappigste en mooiste veel gedeeld via het internet. En via deze weg probeer ik jullie hopelijk ook weer een beetje inspiratie te geven, te beginnen met een leuke quote die ik laatst zag:

Without ART, this EARTH would just be ‘eh’

 

Leave a Reply

