druk druk druk

Mijn excuses, gisteren heb ik helemaal niks gepost, en vandaag heb ik er eigenlijk ook geen tijd voor (alleen even dit berichtje). Dit komt door een deadline die ik morgen heb. Ik moet nog in totaal 5 dingen inhalen van jaar 3 (oeps, doordat ik een bestuursjaar gedaan heb is schoolwerk er soms een beetje aan onderdoor gegaan).

Morgen moet ik 2 papers inleveren en een samenvatting, ook heb ik een mondeling herkansing (niet mijn sterkste kant). Mijn andere herkansing is volgende blok pas gelukkig.

Alle puntjes moeten nog op de i vandaag, en dan heb ik morgen weer een leuk thema-blog voor jullie!

One thought on “druk druk druk

Leave a Reply

