Vicks

Vicks, het ijsbeertje dat twee jaar geleden in Diergaarde Blijdorp geboren werd, is zondag vertrokken naar Rhenen, als hij hier de winter doorgebracht heeft met een vrouwtjes ijsbeer vertrekt hij naar Zweden. Hier wordt de ijsbeer ingezet voor een fokprogramma.

Twee jaar heb ik in de horeca in Blijdorp gewerkt, dagelijks liep ik langs Vicks en zag ik hem met mijn collega’s en vaste gasten opgroeien. Eigenlijk is dat best wel bijzonder! Helaas ben ik sinds september gestopt met mijn bijbaantje wegens mijn stage, maar via deze weg wil ik toch even ‘afscheid’ nemen van mijn lievelings-ijsbeertje.

Wist je dat dieren ook erg inspirerend kunnen zijn?


 

2 thoughts on “Vicks

  1. veraw Post author

    Met zn 3en?? haha. En tsja, kan wel, maar denk niet dat ik daar heel veel behoefte aan heb na 2 jaar veel te veel in blijdorp te zijn geweest šŸ˜‰

    Reply

Leave a Reply

