3D straatkunst

Er zijn 3D films, 3D televisies en de 3D mobieltjes zullen ook niet lang op zich laten wachten (ik kan me herinneren dat ik gelezen heb dat ze daar al mee bezig zijn). Ook is er 3D kunst en nog specifieker: 3D straatkunst. Optische illusies waar je simpelweg niet zomaar langs loopt. De vaak levensechte tekeningen laten je versteld staan. De volgende 3D straatkunst vond ik erg bijzonder en wil ik graag met jullie delen:

One thought on “3D straatkunst

  1. Pingback: Waaghalzen #6WMB | Verwoede noten

Leave a Reply

