Halloween!

Het is alweer bijna halloween, en om in de stemming te komen voor een halloween party (1 november) ben ik alvast een beetje aan het griezelen. Afgelopen vrijdag heb ik de film “Boogie man” gezien, een bizarre horrorfilm. Ik vond hem helaas een beetje tegenvallen, maar negen van de tien horrorfilms vind ik slecht.

Daarnaast ben ik een beetje inspiratie aan het opdoen voor een kostuum, heb al een idee als ik echt niks beters kan verzinnen, maar ik hoop dat ik nog een hele goede ingeving krijg.. Heb in ieder geval al gezien wat ik met mijn nagels ga doen:


3 thoughts on “Halloween!

Leave a Reply

