Downsizing life

Eigenlijk ben ik bijna altijd wel op zoek naar nieuwe dingen, leuke creatieve weblogs, interessante websites en originele (mét heb-factor) spulletjes. Iets waar ik al een tijd terug op stuitte was het consuminderen, dit houdt in dat je zo weinig mogelijk uitgeeft, maar vooral milieubewust leeft. Volgens mensen die hier mee bezig zijn is het echt een ‘lifestyle’, respect! Zelf ben ik niet iemand die nooit eten weggooit en alle spullen die ik in huis haal hergebruik, maar ik ben er wel steeds meer mee bezig.

Via allerlei blogs ben ik uiteindelijk op de site geland over het *kleinste huisje* dat ik ooit gezien had! Een stel heeft een huisje gebouwd dat net zo groot is als een parkeerplaats, hiermee letten ze op het milieu maar ook op hun eigen portemonnee; slim!

Leave a Reply

