Het kleurige hoekje bij mijn deur

Al ongeveer 1,5 jaar woon ik in dezelfde kamer: ik heb één grote kamer met keukenblok (mijn woonkamer) en een slaapkamertje, ook heb ik een klein tuintje waar mijn fretje woont. Ik deel de gang, wc en douche met mijn huisgenoot. Om de zoveel tijd heb ik weer eens zo’n ingeving om mijn kamer anders in te richten, ontzettend leuk om te doen!

Vandaag laat ik jullie mijn deur zien. De foto’s zijn gemaakt met mijn mobiel, dus niet de beste kwaliteit 😉


Op de bovenste foto zie je het hele hoekje, dit is denk ik wel het kleurigste hoekje van mijn kamer! De slinger heeft mijn moeder voor me gemaakt voor mijn verjaardag.

Daaronder: Poezen spaarpot (ooit bij de blokker gekocht geloof ik), de poster gekregen van een vriendin voor mijn verjaardag. De foto daar onder: ik heb mijn kettingen aan spijkertjes gehangen, en daarboven een lintje opgehangen voor mijn oorbellen, ook hangt er een lintje voor mijn zonnebrillen! Op de deur zelf heb ik een aantal kaarten geplakt die ik ooit heb gekregen. De hartjes zijn krijt hartjes, ook een keer voor mijn verjaardag gekregen.

Leave a Reply

